Program

09.15Morgenmad
Det officielle program starter først kl. 10.00
10.00Velkomst v/ Lone Skinnerup
10.15Brugen af LinkedIn i netværket v/ Martin Willow Nissen
10.45

Udfordringer i driften med tjenesteydelseskontrakter v/ Dorthe Krammager, By- og Kulturforvaltningen
En præsentation af de udfordringer som driften har i forbindelse med opfølgning på tjenesteydelseskontrakter.

11.15Dialog: Hvordan kan vi imødekomme de udfordringer, som driften har?
En fælles drøftelse af, hvordan vi bedre kan imødekomme de udfordringer, som driften står over for i forbindelse med opfølgning på særligt tjenesteydelseskontrakter. Dialogen tages på baggrund af oplægget fra Dorthe Krammager fra By- og Kulturforvaltningen.
12.00Frokost
12.45

Kontraktstyring i Odense Kommune v/ Claudia Harding Hansen og Nicoline Mark Hofman
En gennemgang af Odense Kommunes processer, roller og kompetencer samt et indblik i kommunes kontraktstyringsværktøjer. Der vil under hele oplægget være rig mulighed for dialog og spørgsmål.

13.45Pause
14.00Dialog: Hvad kan inddeling af kontrakter på baggrund af risikoprofil give kommunen af gevinster?
14.45

Afrunding og tak for i dag
Valg af tovholder og emne for næste møde

Praktisk

Tid23. maj 2018
StedOdense Rådhus, Flakhaven 2, 5000 Odense C, lokale 224, 2. sal

MålgruppeContract Managere
OBS! Gruppen er kun for offentlige indkøbere.
Pris

IKA medlemmer: 250,00 kr.
Ikke-medlemmer: Der kan ikke deltages som ikke-medlem af IKA

alle priser er ekskl. moms.

Tilmeldingsfrist9. maj 2018
AfmeldingAfmelding uden beregning kan ske inden tilmeldingsfristen. Herefter faktureres hele deltagerprisen. Hvis du ikke har mulighed for at deltage, kan en kollega dog overtage din plads.

Se deltagerlisten