Ledernetværket laver tilstandsrapport på indkøbsfunktionen - hvad er eksistensgrundlaget for indkøb i 2018?

Dagen vil aktivere drøftelser med udgangspunkt i : 

  • Indkøbsfunktionens kompetencer. Har vi dem der skal til – og hvorfor skulle de bedste kompetencer søge hen mod os og bliver der?
  • Kender vi reelt set vores arbejdsfelt, og er det der vi arbejder og skaber resultater?
  • Ser organisationen os som et juridisk eller et kommercielt organ?
  • Hvad er forventningerne til dig som leder – og som organisationens indkøbsleder? 
  • Kan der sættes spørgsmålstegn ved om professionelt indkøb er en offentligt kerneopgave?

 

Søren Vammen, DILF og Klaus Hansen, Tolstrup & Hvilsted faciliterer en netværksdag, hvor vi sætter eksistensgrundlaget for indkøbsfunktionen på spidsen. 

Program følger.

Praktisk

Tid6. marts 2018 kl. 09.30 til 15.30
StedOdense Congres Center, Ørbækvej 350, 5220 Odense SØ

MålgruppeLedere og indkøbschefer i det offentlige
Pris

IKA medlemmer: 850,00 kr.
Ikke-medlemmer: Der kan ikke deltages som ikke-medlem af IKA

alle priser er ekskl. moms.

Tilmeldingsfrist23. februar 2018
AfmeldingAfmelding uden beregning kan ske inden tilmeldingsfristen. Herefter faktureres hele deltagerprisen. Hvis du ikke har mulighed for at deltage, kan en kollega dog overtage din plads.

Se deltagerlisten