På dette IKA LYN Online går vi i dybden med dynamiske indkøbssystemer.

Dynamiske indkøbssystemer kan, som et alternativ til rammeaftaler, sikre en langvarig og fleksibel mulighed for at foretage indkøb.

I løbet af dagen vil vi komme nærmere ind på hele "livscyklussen" i et dynamisk indkøbssystem – fra de indledende overvejelser til det faktiske arbejde med konkrete indkøb og drift af systemet.

Vi tager undervejs fat i nogle af de særegne forhold omkring dynamiske indkøbssystemer – f.eks. tilpasning og fleksibilitet af evalueringskriterier, fastlæggelsen af ydelseskategorier mv.

Hvis du som deltager ønsker særlige emner eller spørgsmål belyst, er du meget velkommen til at rette henvendelse til ika@slet-dette.ika.dk senest den 26. april 2021.

Program

09.00

Velkomst og "bordet rundt"

09.15

De indledende overvejelser om brugen af dynamiske indkøbssystemer

09.45Formiddagspause
10.00

Etableringen af et dynamisk indkøbssystem

11.00

Konkrete indkøb på et dynamisk indkøbssystem

11.30

Frokostpause

12.00

Drift af et dynamisk indkøbssystem

12.30Opsamling, spørgsmål og afrunding
13.00Tak for i dag

Der tages forbehold for ændringer.

Praktisk

Tid4. maj 2021 kl. 09.00 - 13.00
Sted

Online via Microsoft Teams

MålgruppeOrdregivere
Pris pr. deltagerIKA medlemmer: 299 kr. ekskl. moms.
Ikke-medlemmer: 1.299 kr. ekskl. moms.
Tilmeldingsfrist28. april 2021
AfmeldingAfmelding uden beregning kan ske inden tilmeldingsfristen. Herefter faktureres kostprisen. Hvis du ikke har mulighed for at deltage, kan en kollega dog overtage din plads.