Digitale høringer og markedsdialoger - hvad har vi lært af Corona og hvordan ser fremtiden ud for effektive møder?
Det virtuelle møderum har længe givet os muligheden for at afholde effektive møder uden krav om fysisk tilstedeværelse, men som noget nyt er virtuelle møder, som følge af COVID-19, blevet en integreret del af vores daglige arbejde.
Digital mødefacilitering er en kunst i sig selv og der bliver stillet endnu højere krav til struktur, processtyring og opfølgning. Men potentialet er til at få øje på, og fordelene ved online møder til f.eks. brugergruppemøder, markedsdialoger og høringer er mange.
Men hvordan er man en effektiv og god mødeleder, der kan motivere og holde fast i deltagernes opmærksomhed? Det stiller vi skarpt på under dette IKA LYN ONLINE, hvor du som deltager, bliver klædt godt på med virtuelle mødeteknikker.
Bemærk, at der udbydes to hold og der er et begrænset antal pladser på hvert hold.
Program
09.00 | Velkomst og check-in samt formål og udbytte med kurset |
09.10
| Fysiske vs. virtuelle møder |
09.30 | Før det virtuelle møde |
10.15 | Pause |
10.25 | Under det virtuelle møde |
11.10 | Pause |
11.20 | Efter det virtuelle møde |
11.50 | Læringsopsamling og check-ud |
12.00 | Tak for i dag |
Der tages forbehold for ændringer.
Praktisk
Tid | 11. marts 2021 kl. 09.00 - 12.00 eller 16. marts 2021 kl. 09.00 - 12.00 |
Sted | Online via Zoom |
Målgruppe | Ordregivere og tilbudsgivere |
Pris pr. deltager | IKA medlemmer: 299 kr. ekskl. moms. Ikke-medlemmer: 1.299 kr. ekskl. moms. |
Tilmeldingsfrist | 05. marts 2021 |
Afmelding | Afmelding uden beregning kan ske inden tilmeldingsfristen. Herefter faktureres kostprisen. Hvis du ikke har mulighed for at deltage, kan en kollega dog overtage din plads. |
Se deltagerlisten for 11. marts | Se deltagerlisten for 16. marts