• Log ind
  • Tilmeld nyhedsmail

Betalingsbetingelser

Vær opmærksom på...

  • Alle fakturaer fra IKA fremsendes elektronisk.
  • Benytter debitor EAN nummer, oplyses dette ved tilmelding/medlemsansøgning.
  • Øvrige fakturaer sendes som pdf fil til den e-mail, der oplyses i forbindelse med tilmelding/ medlemsansøgning.
  • Det er debitors pligt at sørge for at oplyse ændring i EAN nummer/fakturerings e-mail.
  • Dette oplyses pr. mail til ika(at)ika.dk.

Betaling af medlemskontingent:

  • Betalingsfristen er 14 dage netto fra fakturadato.
  • Ved for sent betaling, fremsendes en påmindelse om betaling pr. mail uden gebyr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter påmindelsesdatoen, pålægges et rykkergebyr på 100,00 dkr. samt et kompensationsgebyr på 310,00 dkr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter rykkerdatoen, vil medlemskabet blive slettet.
  • For at genoprette medlemskabet inden for samme kontingentperiode, skal den tidligere faktura inkl. rykker- og kompensationsgebyr betales.
  • Genoprettes medlemskabet i ny kontingentperiode, betragtes det som et nyt medlemskab, og der skal betales indmeldelsesgebyr.
  • Er der i den periode, der ikke er betalt medlemskontingent for, opnået medlemsrabat på arrangementsdeltagelse, vil der blive fremsendt en faktura på differencen mellem medlemspris og pris for øvrige deltagere.

Betaling af deltagergebyr mv. til IKA arrangementer:

  • Betalingsfristen er 14 dage netto fra fakturadato.
  • Ved for sent betaling, fremsendes en påmindelse om betaling pr. mail uden gebyr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter påmindelsesdatoen, pålægges et rykkergebyr på 100,00 dkr. samt et kompensationsgebyr på 310,00 dkr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter rykkerdatoen, vil det ikke være muligt at deltage i fremtidige IKA arrangementer, før faktura inkl. rykker- og kompensationsgebyr er betalt.

Deltagelse på IKA kurser og arrangementer

  • For IKA- og Netværk Basis-medlemmer er det muligt for en organisation at have lige så mange deltagere med til medlemspris, som der er medlemmer i den pågældende organisation.
  • Deltager der flere personer, end der er medlemskaber, betaler disse ikke-medlemspris for deres deltagelse.
  • Et Netværk+ medlemskab giver adgang for tre deltagere til medlemspris.
  • Dette gælder for deltagelse på alle IKAs arrangementer.
IKA IdeFA
  • Aktivitet
    • Alle aktiviteter
    • IKA Uddannelse
      • IKA Bæredygtige Indkøb
      • IKA College
      • IKA Contract Management i praksis
      • Masterclass i Offentlige Indkøb
    • IKA Dagskurser
    • IKA Webinar og Podcast
    • Konferencer
      • IKA Årskonference
      • IKA Indkøbsjura
      • IKA udbudsjura
    • Netværk
      • Indkøbsnetværk for selvejende
      • IKA Netværk for IT-Udbud
      • Netværk for tilbudsgivere
      • Udbudsretligt Netværk
      • IKA og SKI: Netværksdag for forsyningssektoren
      • Netværk for udbud
      • Netværk for praktikere
    • Generalforsamling
  • Udbudsværktøjer
    • Udbudsskabeloner
    • Juridisk hotline
    • Høringer og publikationer
    • Den gode markedsdialog
  • Videndeling
    • Netværk for praktikere
    • Efterlysninger og vidensdeling
    • Verdens Bedste Indkøber
    • Indkøbsfællesskaber
      • Kommunale indkøbsfællesskaber
      • Selvejende indkøbsfællesskaber
  • Nyheder
    • Nyheder om indkøb og udbud
    • Stillingsopslag
    • Tilmeld nyhedsmail
  • Medlemskab
    • Medlemstyper og -fordele
    • Medlemsliste
    • Bliv medlem
    • Netværk for leverandører
    • Priser og betingelser
  • Om os
    • Om IKA
    • Kontakt
    • Bestyrelsen
    • Udvalg og partnerskaber
    • Generalforsamlinger
  • Log ind
  • Aktivitet
    • Alle aktiviteter
    • IKA Uddannelse
      • IKA Bæredygtige Indkøb
      • IKA College
      • IKA Contract Management i praksis
      • Masterclass i Offentlige Indkøb
    • IKA Dagskurser
    • IKA Webinar og Podcast
    • Konferencer
      • IKA Årskonference
      • IKA Indkøbsjura
      • IKA udbudsjura
    • Netværk
      • Indkøbsnetværk for selvejende
      • IKA Netværk for IT-Udbud
      • Netværk for tilbudsgivere
      • Udbudsretligt Netværk
      • IKA og SKI: Netværksdag for forsyningssektoren
      • Netværk for udbud
      • Netværk for praktikere
    • Generalforsamling
  • Udbudsværktøjer
    • Udbudsskabeloner
    • Juridisk hotline
    • Høringer og publikationer
    • Den gode markedsdialog
  • Videndeling
    • Netværk for praktikere
    • Efterlysninger og vidensdeling
    • Verdens Bedste Indkøber
    • Indkøbsfællesskaber
      • Kommunale indkøbsfællesskaber
      • Selvejende indkøbsfællesskaber
  • Nyheder
    • Nyheder om indkøb og udbud
    • Stillingsopslag
    • Tilmeld nyhedsmail
  • Medlemskab
    • Medlemstyper og -fordele
    • Medlemsliste
    • Bliv medlem
    • Netværk for leverandører
    • Priser og betingelser
  • Om os
    • Om IKA
    • Kontakt
    • Bestyrelsen
    • Udvalg og partnerskaber
    • Generalforsamlinger
  • Log ind

Hvilke grønne krav kan kommuner stille til transporten i vareleverancer?

  • Dato: jun 09,2023
  • Kilde: CPH Electric i Region Hovedstaden, Frederiksberg Kommune og Gate21

Den 13. juni kl. 14:00 – 15.30 inviterer CPH Electric i Region Hovedstaden, Frederiksberg Kommune og Gate21 i regi af KKR Hovedstaden projektet 100% grønne drivmidler i 2030 til dialog om grønne initiativer indenfor varetransport og logistik. Formålet er at samle forskellige aktører for at få inspiration og gåde råd til indkøbere og andre som interesserer sig for grøn varetransport i udbud. Det vil bl.a. ske på baggrund af et tværregional samarbejdsprojekt, hvor der er udarbejdet et katalog over muligheder for grønne udbudskrav. Vi hører også fra en markedsaktør, som arbejder med grøn omstilling af flåden.

Hvorfor Grøn transport i udbud?

Fokus på transport relateret til fragt af varer og tjenesteydelser med lastbiler og varebiler er væsentlig i forhold til klimaindsatsen, da arbejdet relateret hertil udleder ca. 25 % af den samlede transportsektors nationale udledning svarende til 7 % af Danmarks samlede CO2-udledninger. Kommunerne har i deres udbud mulighed for at efterspørge miljø- og klimavenlig varetransport i indkøb på tværs af varegrupper og indkøbsområder.

 

Eftermiddagen byder på følgende program:

14:00-14:30 Grøn transport i varelevering v/Christian Nordling, PostNord.

14:30-15:05 Transportkrav i varelevering - et tværregionalt projekt v/ Kathrine Fjendbo Jørgensen, Copenhagen Electric i Region H og Ole Kveiborg, COWI.

15:05-15:20 Markedsoverblik v./ Lucas Perkild, Copenhagen Electric i Region H.

15:20-15:30 Spørgsmål og afrunding.

 

Tilmelding skal ske til lucas.perkild(at)regionh.dk, hvorefter du får et teamslink til webinaret lagt ind i din kalender.

 

Spørgsmål kan forud for webinaret rettes til Kathrine Fjendbo Jørgensen på kathrine.joergensen.01(at)regionh.dk

 

<- Tilbage til oversigt

IKA

Haslegårdsvej 8-12
DK - 8210 Aarhus V

E-mail: ika(at)ika.dk
CVR nr.: 26402530

Kontakt os
Betalingsbetingelser
Persondatapolitik
Cookiedeklaration

Kontakt os

Her bor vi

Hvem er IKA?

IKA er en forening af offentlige indkøbere og blev stiftet i 1985. IKA består af en valgt bestyrelse og et ansat sekretariat.

Foreningens medlemmer repræsenteres bredt af kommuner, regioner, selvejende og ministerielle institutioner, forsyningsselskaber, boligselskaber samt statslige instanser. Alle, der er udbudspligtige, kan blive medlem af IKA.

IKA driver også et leverandørnetværk for leverandører/tilbudsgivere til det offentlige.

×Close