• Log ind
  • Tilmeld nyhedsmail

Betalingsbetingelser

Vær opmærksom på...

  • Alle fakturaer fra IKA fremsendes elektronisk.
  • Benytter debitor EAN nummer, oplyses dette ved tilmelding/medlemsansøgning.
  • Øvrige fakturaer sendes som pdf fil til den e-mail, der oplyses i forbindelse med tilmelding/ medlemsansøgning.
  • Det er debitors pligt at sørge for at oplyse ændring i EAN nummer/fakturerings e-mail.
  • Dette oplyses pr. mail til ika(at)ika.dk.

Betaling af medlemskontingent:

  • Betalingsfristen er 14 dage netto fra fakturadato.
  • Ved for sent betaling, fremsendes en påmindelse om betaling pr. mail uden gebyr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter påmindelsesdatoen, pålægges et rykkergebyr på 100,00 dkr. samt et kompensationsgebyr på 310,00 dkr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter rykkerdatoen, vil medlemskabet blive slettet.
  • For at genoprette medlemskabet inden for samme kontingentperiode, skal den tidligere faktura inkl. rykker- og kompensationsgebyr betales.
  • Genoprettes medlemskabet i ny kontingentperiode, betragtes det som et nyt medlemskab, og der skal betales indmeldelsesgebyr.
  • Er der i den periode, der ikke er betalt medlemskontingent for, opnået medlemsrabat på arrangementsdeltagelse, vil der blive fremsendt en faktura på differencen mellem medlemspris og pris for øvrige deltagere.

Betaling af deltagergebyr mv. til IKA arrangementer:

  • Betalingsfristen er 14 dage netto fra fakturadato.
  • Ved for sent betaling, fremsendes en påmindelse om betaling pr. mail uden gebyr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter påmindelsesdatoen, pålægges et rykkergebyr på 100,00 dkr. samt et kompensationsgebyr på 310,00 dkr.
  • Er betalingen ikke registreret 14 dage efter rykkerdatoen, vil det ikke være muligt at deltage i fremtidige IKA arrangementer, før faktura inkl. rykker- og kompensationsgebyr er betalt.

Deltagelse på IKA kurser og arrangementer

  • For IKA- og Netværk Basis-medlemmer er det muligt for en organisation at have lige så mange deltagere med til medlemspris, som der er medlemmer i den pågældende organisation.
  • Deltager der flere personer, end der er medlemskaber, betaler disse ikke-medlemspris for deres deltagelse.
  • Et Netværk+ medlemskab giver adgang for tre deltagere til medlemspris.
  • Dette gælder for deltagelse på alle IKAs arrangementer.
IKA IdeFA
  • Aktivitet
    • Alle aktiviteter
    • IKA Uddannelse
      • IKA Bæredygtige Indkøb
      • IKA College
      • IKA Contract Management i praksis
      • Masterclass i Offentlige Indkøb
    • IKA Dagskurser
    • IKA Webinar og Podcast
    • Konferencer
      • IKA Årskonference
      • IKA Indkøbsjura
      • IKA udbudsjura
    • Netværk
      • Indkøbsnetværk for selvejende
      • IKA Netværk for IT-Udbud
      • Netværk for tilbudsgivere
      • Udbudsretligt Netværk
      • IKA og SKI: Netværksdag for forsyningssektoren
      • Netværk for udbud
      • Netværk for praktikere
    • Generalforsamling
  • Udbudsværktøjer
    • Udbudsskabeloner
    • Juridisk hotline
    • Høringer og publikationer
    • Den gode markedsdialog
  • Videndeling
    • Netværk for praktikere
    • Efterlysninger og vidensdeling
    • Verdens Bedste Indkøber
    • Indkøbsfællesskaber
      • Kommunale indkøbsfællesskaber
      • Selvejende indkøbsfællesskaber
  • Nyheder
    • Nyheder om indkøb og udbud
    • Stillingsopslag
    • Tilmeld nyhedsmail
  • Medlemskab
    • Medlemstyper og -fordele
    • Medlemsliste
    • Bliv medlem
    • Netværk for leverandører
    • Priser og betingelser
  • Om os
    • Om IKA
    • Kontakt
    • Bestyrelsen
    • Udvalg og partnerskaber
    • Generalforsamlinger
  • Log ind
  • Aktivitet
    • Alle aktiviteter
    • IKA Uddannelse
      • IKA Bæredygtige Indkøb
      • IKA College
      • IKA Contract Management i praksis
      • Masterclass i Offentlige Indkøb
    • IKA Dagskurser
    • IKA Webinar og Podcast
    • Konferencer
      • IKA Årskonference
      • IKA Indkøbsjura
      • IKA udbudsjura
    • Netværk
      • Indkøbsnetværk for selvejende
      • IKA Netværk for IT-Udbud
      • Netværk for tilbudsgivere
      • Udbudsretligt Netværk
      • IKA og SKI: Netværksdag for forsyningssektoren
      • Netværk for udbud
      • Netværk for praktikere
    • Generalforsamling
  • Udbudsværktøjer
    • Udbudsskabeloner
    • Juridisk hotline
    • Høringer og publikationer
    • Den gode markedsdialog
  • Videndeling
    • Netværk for praktikere
    • Efterlysninger og vidensdeling
    • Verdens Bedste Indkøber
    • Indkøbsfællesskaber
      • Kommunale indkøbsfællesskaber
      • Selvejende indkøbsfællesskaber
  • Nyheder
    • Nyheder om indkøb og udbud
    • Stillingsopslag
    • Tilmeld nyhedsmail
  • Medlemskab
    • Medlemstyper og -fordele
    • Medlemsliste
    • Bliv medlem
    • Netværk for leverandører
    • Priser og betingelser
  • Om os
    • Om IKA
    • Kontakt
    • Bestyrelsen
    • Udvalg og partnerskaber
    • Generalforsamlinger
  • Log ind

Nyhed! IKA og RUC tilbyder ny Masterclass i Offentlige Indkøb

  • Dato: nov 08,2023
  • Kilde: IKA og RUC

Vi er glade for at præsentere en spændende mulighed for dig, der ønsker at tage dine færdigheder som offentlig indkøber til det næste niveau. IKA og Roskilde Universitet (RUC) samarbejder om at tilbyde Masterclass i Offentlige Indkøb - en ECTS-givende uddannelse, der fokuserer på strategisk indkøb og værdiskabelse.

Masterclass i Offentlige Indkøb er skræddersyet til erfarne indkøbere, der allerede besidder grundlæggende viden om jura og udbudsregler. Uddannelsen tager dig med på en rejse ind i en verden af strategisk indkøb og værdiskabelse med udgangspunkt i nobelprisvindende økonomisk teori og international forskning i kontraktstyring.

 

INDHOLD

Det intensive program bygger videre på din eksisterende viden og giver dig konkrete redskaber til at udøve markedsledelse, designe incitamenter og udvikle din kommercielle forståelse. Masterclass'en fokuserer på spændende temaer som:

 

  • Hvordan offentlige indkøb kan bruges strategisk til at skabe offentlig værdi.

  • Løsning af udfordringer i en informationsbegrænset verden.

  • Psykologien bag kontrakter og hvordan man kan forstå leverandørernes adfærd.

  • Opbygning af stærke relationer til leverandører gennem hele udbuds- og kontraktprocessen.

 

Masterclass i Offentlige Indkøb er certificeret til 5 ECTS på masterniveau. Du arbejder undervejs i forløbet med en case fra egen praksis, som du får sparring på fra de øvrige deltagere og underviser.  Forløbet afsluttes med, at du afleverer din oprindelige casebeskrivelse, dine refleksioner efter hvert undervisningsmodul nedfældet i et udleveret skabelondokument samt din endelige, tilrettede case.  Deltagerne, der gennemfører uddannelsen, modtager et kursusbevis som dokumentation for deres færdigheder.

 

Læs mere og ansøg om din plads allerede i dag.

 

HVEM KAN DELTAGE

Masterclass i Offentlige Indkøb henvender sig til indkøbskonsulenter, udbudskonsulenter, udbudsjurister, contract managers, indkøbs- og udbudschefer og lignende stillinger i den offentlige sektor. For at kunne optages på uddannelsen skal du have en gennemført bacheloruddannelse og minimum 2 års erfaring som offentlig indkøber eller i en tilsvarende indkøbsfunktion. Hvis du ikke opfylder disse kriterier, kan du stadig ansøge om deltagelse, og vurderingen vil blive foretaget af Roskilde Universitet.

 

Vi tilbyder to separate hold med forskellige opstartstidspunkter:

 

Hold 1: Foråret 2024: Dette hold er målrettet deltagere fra statslige organisationer, offentlige indkøbscentraler, rådgivere og lignende.

 

Hold 2: Foråret 2025: Dette hold er sammensat med deltagere fra kommuner, regioner og lokalt ejede offentlige forsynings- og trafikselskaber.

 

DANSK ERHVERV BAKKER OP

”Det er et fantastisk initiativ af IKA og RUC med en ECTS-berettiget uddannelse i offentlige indkøb. I Dansk Erhverv har vi længe haft et ønske om en sådan uddannelse. Stor ros for det kommercielle perspektiv og fokus på relationen til leverandører, for de gode løsninger kommer af et gensidigt stærkt samarbejde mellem offentlig og privat”. Morten Jung, markedschef, Dansk Erhverv.

 

YDERLIGERE INFORMATION

Kurset undervises af to erfarne undervisere med mange års forskning i offentlige indkøb. Begge underviserne har undervist på masterniveau og har modtaget topevalueringer for deres tilrettelæggelse, formidling og praksisnære undervisning. 

 

  • Spørgsmål til tilmelding, praktisk afvikling og kompetencevurdering: Kontakt Christine Zacho. E-mail: czacho(at)ruc.dk.   

  • Spørgsmål til kursets faglige indhold: Kontakt Professor Ole Helby Petersen. E-mail olehp(at)ruc.dk.

 

Læs mere om Masterclass'en.

 

<- Tilbage til oversigt

IKA

Haslegårdsvej 8-12
DK - 8210 Aarhus V

E-mail: ika(at)ika.dk
CVR nr.: 26402530

Kontakt os
Betalingsbetingelser
Persondatapolitik
Cookiedeklaration

Kontakt os

Her bor vi

Hvem er IKA?

IKA er en forening af offentlige indkøbere og blev stiftet i 1985. IKA består af en valgt bestyrelse og et ansat sekretariat.

Foreningens medlemmer repræsenteres bredt af kommuner, regioner, selvejende og ministerielle institutioner, forsyningsselskaber, boligselskaber samt statslige instanser. Alle, der er udbudspligtige, kan blive medlem af IKA.

IKA driver også et leverandørnetværk for leverandører/tilbudsgivere til det offentlige.

×Close